طراحی نما

طراحی نما

طراحی نما

طراحی نما ، وابسته به منطقه خغرافیایی و همچنین معماری سنتی منطقه می تواند متغیر باشد و تحت تاثیر این عوامل قرار گیرد.نمای ساختمان که از خیابان قابل مشاهده است نقش مهمی در کمک به رفاه و جذابیت یک منطقه ایفا می کند.  بنابراین نما باید طوری طراحی شود که دارای مقیاس و ظاهر مطلوب باشد.  باید به طراحی آنها دقت و توجه شود تا اطمینان حاصل شود که ساختمان از نزدیک و دور در معرض دید مناسب قرار می گیرد.  ضروری است که همه ارتفاعات ساختمان به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از توسعه کلی در نظر گرفته و طراحی شوند.

توسعه های مختلط اغلب شکل توسعه غالب در مناطق مرکز شهر است.  به این ترتیب، نمای آنها نقش مهمی در افزایش رفاه و جذابیت خیابان دارد.

 یک خط ساختمان مشترک، پیوستگی نمای ساختمان را ایجاد می کند و تعریف و محوطه ای از خیابان را ارائه می دهد.  این امر قلمرو عمومی را تقویت می کند و به ادغام یک ساختمان جدید در یک محیط ساخته شده موجود کمک می کند.  در جایی که ساختمان ها عقب نشینی شده اند، اطمینان حاصل کنید که فضاهای بیرونی به دست آمده قابل استفاده و جذاب هستند. 

نماها را باید با مقیاس، تناسب و ریتم دلپذیر و رابطه ای جامد به خلأ طراحی کرد.متریال استفاده شده در طراحی نما متفاوت می باشد و در مناطق 22 گانه تهران ، از پنج متریال می توان در طراحی نما و یا ترکیبی از این پنج متریال استفاده کرد.

ما در  شرکت معماری مهندس مهیار سالک اطمینان حاصل می کنیم که فناوریهای نوآورانه در تمام مراحل اجرای پروژه را با قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه می کنیم. متخصصان ما می توانند جزئیات بیشتری در مورد طراحی، نظارت و اجرا به صورت تخصصی و حرفه ای در طراحی نما، طراحی ویلا و طراحی … با بالاترین کیفیت به شما ارائه دهند. اگر به اطلاعات بیشتر علاقه مند هستید یا نیاز به ثبت سفارش دارید با کارشناسان تیم ما تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما به شما کمک می کنند طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید.