طراحی ویلا

طراحی ویلا

طراحی ویلا

طراحی ویلا در سبک های مختلف وجود دارد که می توان به سبک طراحی ویلا ایتالیایی، طراحی ویلا مدرن و طراحی ویلا کارکردگرا اشاره کرد که هر کدام زیبایی های منحصر به خودشان را دارند.

در این نوع طراحی یکی از عناصر خیلی مهم بحث دکوراسیون داخلی ویلا می باشد که نقش خیلی زیادی در زیبایی ویلا و راحتی افرادی که از ویلا استفاده می کنند را دارد.

در طراحی ویلاهای دوبلکس یا ویلاهای تریبلکس دکوراتور در کنار طراح معمار از آزادی عمل بیشتری جهت دادن ایده های جدید دکوراسیون برخوردار می باشد اما این به این معنی نیست که در ویلاهای کوچک نمی توان دکورهای زیبا و در عین حال کاربردی ایجاد کرد و این به هنر دکوراتو بستگی دارد.

 

شرکت معماری مهندس مهیار سالک، از ارزیابی مکان، معماری، توسعه پروژه تا مدیریت پروژه و نظارت بر ساخت و ساز ها را انجام می دهد.گروه ماکیفیت بالای کار خود را از طریق بیشترین کنترل ممکن در تمام مراحل اجرای پروژه تضمین می کند. معماری دقیق و پایداری ساختمانهای طراحی شده توسط تیم ما با طراحی شفاف، مونتاژ دقیق اجزا و استفاده از فناوریهای نوآورانه مشخص می شوند.  نمای ساختمان ها به دلیل طراحی متمایز و چشم انداز خیابان مورد نظر, چشم ناظر را به خود جلب می کند. عناصر نمای ساخته شده از ساختار بتنی یا فلزی ساختار برجسته ساختمان را ایجاد می کنند و معماری بی بدیل و چشمگیری را ایجاد می کنند که با اعتماد به نفس و برخلاف ساختمانهای معمولی موجود است.

 شرکت معماری و طراحی مهندس مهیار سالک ‪, تنها به عنوان یک  شرکت معماری ظاهر نمی شود، زیرا ما خود را نه تنها به عنوان ارائه دهندگان خدمات و برنامه ریزان ، بلکه به عنوان طراحان خواسته های زندگی و طراحی فضای زندگی و اجرای آنها می بینیم.  شرکت ما به همراه تیم تخصصی و حرفه ای خود، پروژه بیشماری را برنامه ریزی، طراحی و ساخته است. برای دستیابی به این هدف، ما به مفهومی پایبند هستیم که بیش ا ۱۵ سال است آزمایش شده است: ساختارهای واضح، انعطاف پذیری بالا، مسیرهای کوتاه تصمیم گیری و استفاده از تمام تجربیات خود برای هر پروژه جداگانه، زیرا هر معمار و برنامه ریز می داند که یک پروژه موفق همیشه با برنامه ریزی کاری عالی آغاز می شود. از ویلا منحصر به فرد با کیفیت بالا تا ساخت، تغییر، بازسازی، افزودن طبقات و طراحی داخلی، ساختمانهای با کیفیت بالا در انواع مختلف ایجاد کرده ، که ما و مشتریان ما، به آنها افتخار می کنیم.

 

 شرکت معماری مهندس مهیار سالک، خدمات خود را با بالاترین کیفیت و با قیمت مناسب عرضه می کند. برای اطلاع از شرایط و نحوه همکاری با کارشناسان شرکت معماری مهندس مهیار سالک تماس حاصل فرمایید.

ما همیشه در کنار شما هستیم.